Jumaat, 25 Mei 2012

Nilai Persahabatan Kami

Dahulu , aku merupakan seorang yg sukar untk mendapat kawan :')  Aku sememangnya mempunyai sahabat , mereka hanya sahabat sekadar classmate , Tapi mempunyai juga sahabat yang agak rapat . Kami memang agak rapat masa itu . Sentiasa bersama untuk belajar , keluar dan berkongsi cerita . Tetapi apabila kami naik menengah , kami berpecah ke sekolah yang berlainan . Mereka memberitahu akan sentiasa mengingati . Tetapi 3 bulan selepas itu , mereka tidak bertanya khabar lagi . Mereka menukar nombor tanpa memberitahu . It's Okey . Aku xkisah lah , lantak lah . Terima kasih kerana menjadi kawan , mungkin juga bekas kawan ^ ^ haha ! It's Okey guys ~              

Tapi apabila berjumpa dengan kawan baru di alam remaja . Aku semakin akrab dengan beberapa orang kawan . Mereka tidak seperti kawan yang terdahulu . Mereka pendengar setia , memberi semangat , dan sentiasa disisi  apabila memerlukan ^ ^ Sampai sekarang , mereka semakin akrab denganku , sentiasa membuatku tersenyum . Terima kasih kerana sudi menjadi sahabat aku :'D

                       TeNgKiU To My HuNnY ~
             ^ ^ Noraini Abdullah
           ^ ^ Nurfatin Najwa
            ^ ^ Siti Nur Faqihah
                ^ ^ Nora Fatin Solehah
                      ^ ^ Nik Nur Farah Basyair
  ^ ^ Norayuni 
     ^ ^ Nur Athirah
     ^ ^ Nur Asyikin

Hahaha . Ada sorang tu nama dia ketinggalan . Pasal apa ? Pasal dia suka sakitkan hati aku . Sudah 5bulan aku duduk di sebelah dia di dalam kelas . Akhirnya aku dapat naik kelas baru . So , kawan baru lah kan ? Di dalam kelas baru aku duduk sebelah @Nora Fatin Solehah ! Geng dia pun okay jerr -with (nora fatin , shahiera , surialis , chia , ainul ) haha ~  Tapi PEREMPUAN tu pon sekelas jugak dengan aku . Cuma jarak tempat duduk aku dengan dia jauh bangat beb :P HAHA . OK, sampai disini saja . Assalamualaikum ^ ^

1 ulasan: